TORSDAG..

Godafton gott folk!

känner fortf inte något sug efter bloggen när ja har denna hemska header..
men ja ger det ett försök.

igår åkte jag till Adde då han fyllde år. åkte för att ge han present från mig och lillasyster :) tyvärr slutade kvällen inte så bra då Adde fick stora problem med sin skada bakom revbenen.. stackarn.
men ja tog hand om honom lite och servade med tabletter då han inte kunde resa sig typ..  usch.
men det gick bra och han mår tydligen bättre idag iaf. :)

sen jobbade jag några timmar.. inte för att ja hade sådär jääätte mycket att göra. men men, så är det vissa dagar :P jag städade och gjorde iordning resturangen och så :)
dessutom hade Spendrups varit till oss och lerat ner heeeela baren. usch. men som sagt, ja städade . :)

ikväll har ja legat och myst med Nellie framför en film. riktigt gos!
smsat som en tooook med min favorit gävle-kille :) han är så rolig så man får hela tiden smila :)


imorgon ska jag jobba,,. de var tänkt att ja skulle vara ledig, men så vart inte fallet. ist bestämde sig några för att ha födelsedagsfest hos oss, så då måste man jobba :P haha
men ja börjar kl 19..
är sjuuuukt sugen på att hitta på något på dagen, men ja vet inte vad. alla jobbar ju typ.
jag får se. :)

just nu ska jag kolla lite serier, chatta klart med mina med-nattmänniskor, kanske gå ut och prata lite i telefonen, sen så ska ja väl sova :P

hörs imorgon eller sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0