YOU'RE-LOVE-IS-MY-DRUG

Godmorgon världen!

jag är helt slut idag, känns som jag drömt mkt mardrömmar inatt? skumt.
ligger i soffan och degar, tänkte göra mig redo för jobbet snart.. poppar massa musik med mitt nya högtalar system. :D hahaha. LOVE IT!

igår kom jag hem sent. efter jobbet hamnade jag (såklart) framför baren ist.. Pelle och Anders satt och käkade, jag gjorde dom bara sällskap, då kunde inte mina kära medarbetare låta bli att bjuda mig på drinkar. hahaha.
men det var trevligt, :)

sen gick jag till Hercules en sväng, det var trevligt. :)

sen kom Emelie och hennes kompis och plockade upp mig, och vi åkte till minneslunden..
igår var det 6 år sedan tsunamin i Thailand var.. 6 år... det är sjukt, tiden går såå fort.
det var vackert där uppe, det är det alltid. jag tände ljuset för dig Oscar, och din familj. jag saknar dig.. hoppas ni har det bra där ni är nu. ♥



Idag har jag suttit och kollat på massa intervjuer på youtube, bilder på google och poppat hennes musik.
det finns en tjej som är så sjukt grym! jag älskar hennes musik, hennes stil på kläder, hennes sätt, hennes... ah allt! hon är rakt igenom SKIT COOL!

Jag pratar om Ke$ha, jag avgudar henne. på riktigt. hon är så jäääävla snygg!
jag kan ärligt säga att jag önskar jag såg ut som henne.



Nej. nu ska jag fixa sminket och håret, :P
vi hörs innan ja går mot jobbet sen, ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0