A-FEW-MORE-HOURS

och sen är jag inte tonåring längre, ;)

hahaha. Hej, :)

jag är nyligen hemkommen från jobbet (fast jag slutade halv 7) hahha. när ja kom till knivsta travade jag upp till fritidsgården (nej jag hänger inte där, mamma jobbar där.) och fick smaka lite semla som mamma bakat, :) mums var det. sedan tog jag mig hem, men då har jag och syster suttit och skrivit inköpslista inför imorgon.
middag och fika.
jag har fixat ihop (eller iaf receptet så syster ska baka) en riktigt smaskig chokladtårta. bara massa choklad. haha. man fyller ju trots allt 20, ;) hehe.

så nu ligger ja i sängen. kikar på Adde som spelar NHL. rätt spännande faktiskt. ska nog ta en dusch, fräscha till mig lite, sedan sova. känns som ja kommer bli väckt tidigt imorgon? haha.
har blivit rätt tråkiga blogginlägg på sista tiden, men det är för internet har krånglat en hel del. så har inte blivit av. sorry. ska försöka bli mycket bättre.

ska duscha nu, skriver sen, :)



hhaha, bild från julafton @farmor. x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0