A-LONG-ONE

Godmorgon!

förlåt att det inte blev något inlägg igår, kom hem kvart över 9 och då började jag och Adde titta på Miracle (set den många ggr förut, riktigt bra film) men jag somnade..
så efter filmen la vi oss bara tillrätta och somnade på riktigt. så, förlåt, men jag var så jääääävla trött igår.

haha, var på väg att köpa en IPhone med.. men det blev inget =/ efter en massa fix och trix så bestämde jag mig för att ta den, men då gick det inte.. svårt att förklara, men ah. trååkigt. men ja fixar det senare, :) kanske köper en utan abonnemang, :) (om man sparar pengar dvs)

nej, nu ska ja äta frukost. så ja inte ramlar ihop sen, :P ska orka med hela dagen =P haha.
ska försöka mmsa sen under pausen mellan passen, :)
ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0