ANOTHER-VERY-LONG-DAY

Godkväll kära ni!

som ni kanske förstod så blev det en dag utan break. alltså ett pass på 9 timmar! OMG! trött som ett as är jag nu. inte trött, trött.. utan helt slut. kroppen bara värker..
så blir det när man springer omkring på det där golvet en hel dag utan rast (ja en lunch rast på 30 min..men men) så jag är död nu! mina ben gör så jääävla ont!

men, det var en bra dag. mycket folk på lunchen, typ inge folk på eftermiddagen, lite folk på kvällen. så det ska vara, då är det som skönast!
bävjar mig lite inför fredagkväll, löning imorn och allt. hoppas det inte kommer allt för mycket folk, orkar inte med det. har fortf inte lärt mig allt riktigt och känns ju bättre om man kan allt helt utantill innan det strömmar in folk. men men, man kan ju itne göra annat än hoppas..

dock var eftermiddagen rätt skoj. Ullis kom förbi och joinade mig en stund. sen kom Maria och dom två fikade/åt lite, så ja fick lite sällskap under den timmen det var tomt på folk, :P skönt!

i helgen ska jag hinna med att umgås en sväng med min kära Kajsa. :)
hon kommer hit så ska ja slinga hennes hår, :) mys pys. saknar bruden som satan!
en stor omställning från att ha umgåtts med varandra i stort sett varje dag i 3 år, sen börjar man jobba och hinner inte ses.. tråkigt som fan. men, du betyder fortf mest gumman! <3


nu har ja tagit en låång dusch. värmt upp musklerna lite iaf. ligger nu i sängen, ska smörja in mig, sen sova.. men antar att ja inte kommer kunna somna innan Adde kommer hem (han är på träning) eller så somnar ja som en stock. i vilket fall så ska ja stänga ner datorn, och bara ta det lugnt.! det behöver jag!!

imorgon börjar jag halv 12, så blir en liten sovmorgon iaf, :) najs!
så vi hörs då babes!  ;) Sov gott!


hihi, sitter och tittat gamla bilder. slutet på 3an typ, :)

jag och Adde, :) i somras!

HAHAHA, här hade jag fått allergi utslag på läpparna, men lurade alla att ja förstorat dom, =P
var bara tvungen lägga upp det. KUL! =)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Älskar <3

2010-02-25 @ 13:53:15
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0