BLOGG.SE-HAR-PROBLEM-?

är det bara jag som hela dagen haft problem med blogg.se?
för jag har inte kunnat gjort någonting alls på hela dagen, :S as skumt..

nu funkade det iaf, så hoppas att det går att publicera också, =P hahaha.

jag kom hem för en liten stund sedan.. fixat lite grejer på facebook inför helgen. en massa saker som jag planerat idag inför helgen och nästa onsdag.. ska bli så kul, :)

efter jobbet åkte jag hem till Fia där vi fixade min utväxt. blev faktiskt helt okej, :) kommer nog bli bra när det lagt sig och jag blivit van..
blir lika dan varje gång jag färgar utväxten.. men det är alltid för man ser så dum ut i början, :P hahaha.
men, det blev iaf bra. mysigt hade vi! och planerade en framtida middag med Pauline också någon vecka här. kanske Elin med? :) myspys!

jobbet gick bra idag. rätt mycket folk men lite att göra på eftrmiddagen. jobbade med Rebaz, så ja hade kul iaf. om inte han skulle hålla på att jävlas hela tiden, :P jag lovar, han kommer fälla mig på riktigt någon dag, .hahaha.

nej, nu ska ja ta en dusch (kroppen då, inte håret eftersom det är nyfärgat) och sedan ska jag faktiskt sova!
Adde borde vara hemma från träningen snart, och då vill jag mysa! (a) hihi.

ha en super kväll sötnosar, så hörs vi imorgon, :)


hahaha, mörk bild, och jag ser dessutom sjukt trött ut, men jaja. här är "nya" håret, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0