FARSAN-RULES

Hejsan hoppsan!

sorry för en tråkig dag, men som sagt, min dag började inte bra..
vi satt kvar där på tåget ett tag. i över en timme satt vi (!!!!!) fy fan var less jag var. kissnödig med, utan fungerade toaletter såklart. helvete.
kom as sent till jobbet (mindre timmar=mindre cash) och sen fick jag ju jobba som en tok.
men skön dag ändå för eftermiddagen var inte tom. annars brukar man bara stå utan något att göra. men idag fanns det något hela tiden.

vid halv 5 tiden dök Eve upp, gick igen, dök upp igen och satt och fikade.
vid 6 tiden dök Adde och Adde upp och joinade henne, jag slutade straxt efter det och joinade då dom. vi käkade lite gott, drack lite gott och bara myste.
gick till spegeln och kollade på bio. Vi såg Farsan.
sedan efter filmen gick vi till Terassen och satte oss med cider och öl. riktigt najs kväll.
lite halvjobbigt på vägen hem då vi blev ståendes (igen!! ingen bra tågdag för mig) utanför knivsta, men mamma hämtade sedan upp oss. :) och nu är vi hemma.

måste bara säga, FY I HELVETE vad rolig Farsan var,. inte sett så rolig film på länge. jag älskade den. den kommer ja se många fler gånger kan jag lova. skrattade så ja fick magkramp. grät en skvätt också faktiskt. hahaha, blödig som man är, :P
nej men 5 plus av 5 till den filmen alltså. rå rolig. rekomenderar ALLA att se den, :D

så, nu är vi hemma, jag sitter i sängen nu. ska nog sova. är helt slut efter dagen.
imorgon är ja själv hela dagen så ska nog kunna hitta på något roligt till er, :)

hoppas alla haft ett bra avslut på veckan och en bra start på helgen. :)
sov gott, :)


bild från i sommras. x)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0