FRIDAY

Godmorgon!!  (och ledsen för inlägget igår, orkade bara inte. lång historia)

idag är det fredag vilket känns väldigt skönt! jag ska iof jobba på söndag i några timmar, men ändå, skönt med helg.. :)
Idag jobbar jag först lunch, najs. sedan så ska jag umgås med min älskling ett tag på stan. Han jobbar i Uppsala idag och lovade att komma och umgås med mig, :) vi ska kika på en massa kläder och sånt, :)
jag tycker det ska bli jätte mysigt då vi typ aldrig gör sånt längre. så jag längtar verkligen, :)
sen vid kl 6 börjar jag igen, och jobbar kväll.. hoppas VERKLIGEN på att det inte är nå folk, jag pallar inte det. vill hem tidigt..

imorgon kanske det blir utgång.. vet inte än. Häggis skulle tydligen inte med, och då lär vi hitta någon annan som kan följa med, tror inte Adde är sugen på att gå ut med mig och Malin själva, haha.
så, vi får väl se hur morgondagen blir.

orkade ingen outfit bild idag.. ser ändå rätt tråkig ut idag kan jag lova. vanliga blåa jeans från Cubus och ett svart linne.. tjoho vad spännande!
grejen är väl snarare att jag tänkte köra på skinnjacka +stor halsduk till det. :P för om jag ska gå runt på stan så orkar jag inte ha vinterjackan...
bara hoppas det inte blir allt för kallt att vänta på tåget, :P hehe.

men, hoppas att ni alla får en bra dag. så hörs vi senare, :)


en dålig cam bild är väl ungefär vad jag orkar bjuda på idag, :P hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0