KONSTIG-JOBB-DAG

Hej kära vänner, :)

det var inte en sån dag som jag trodde.. faktum är att inget blev som jag trodde idag, :S

kom till jobbet halv 11, då det var jag som skulle öppna eftersom ja jobbar kväll. men då när Savvas öppnar dörren åt mig så säger han "vad gör du här??" jag fattade ju ingenting.. men då visade det sig att Carro också var där. hm tänkte jag men gick ner iaf för att byta om.
då visade det sig att jag skulle jobba hela dagen (vilket innebär ingen break mellan lunch och kväll) eftersom några lirare från jobbet är på kryssning med Svensk Cater.. happ, så jag skulle börja jobba halv 12, men det hade dom missat säga till mig.
jaja, jag satte mig ner och fikade lite, :)

sedan jobbade jag ju då hela dagen. det konstiga var att vi hade inge folk överhuvudtaget.. as lite verkligen. var väl iof skönt eftersom vi inte var så många som jobbade, men ändå..
eftermiddagen jobbade jag och Carro själva. AS skönt. men fortf lite folk..
sedan blev kl 6 och vi stängde lunchen för middagsservering.
det kom 2 pers...
suck, men vi stängde vid 8 tiden. så det var skönt. en tidig kväll iaf.
jag visste ju då att Adde var på väg hem från sin träning, så ja ringde och han plockade upp mig i Knivsta. :)

vi åkte förbi Eve och Adde och hämtade en tröja som Adde glömt hos dom i lördags (jobb tröja, därför det var viktigt) och så åkte vi hem. blev lite försenat inlägg från när ja kom hem, men det tog en stund för jag försökte söka lite jobb, :) men jag insåg också att ja måste skriva om mitt cv.. hittade ett jobb jag vill gå och söka, men ja har ju ingen möjlighet att skriva ut mitt cv. :/ fuck. får lösa det, och fixa detta nu =)

fick veta idag att jag förmodligen inte kommer kunna vara ledig på valborg. men ta mig tusan, DET SKA JAG!! valborg tänker jag verkligen inte jobba. in my ass! valborg är heligt.. usch och fy. får försöka fixa någon som kan jobba, annars tänker ja fixa nytt jobb innan dess så ja kan vara ledig. hahaha.
låter kanske sjukt, men valborg är viktigt!

nu ska jag sova tror ja. kunde inte somna igår, så var riktigt trött imorse. men, imorgon jobbar jag halv 12 till 18. så imorgon blir det mer blogg babes, ;)


charmig bild... men jag var iaf snygg, ;)   (halloween 09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0