VIMMEL

God afton!

sorry för en tråkig dag. det vart en riktigt lång dag för mig..
har så jävla ont i ryggen så jag tror jag dör!
ikväll ska ja sova tidigt, har redan krypit ner i sängen faktiskt. duschade direkt när ja kom hem, och nu ligger ja här. slår nog på ett avsnitt av 90210 så ja kan somna, :) hihi.

Jag är ledsen för att ja inte orkar blogga så mycket. men jobbar mycket, och idag har jag verkligen super ont i ryggen, så ja orkar inte sitta vid datorn!

imorgon jobbar jag från halv 12 till typ 6 tiden. sedan så kommer Eve, Adde & Adde in till uppsala. vi ska käka någonstanns (lutar åt panini. hahaha!) sedan gå på bio. vi ska se Farsan! oh fy faan vad jag längtar =) haha.

nu ska ja sova, men bjuder er på 2 vimmel bilder från igår, ;)

MAN SKA BJUDA PÅ SIG SJÄLV!!! ;) hahahaha
(sådär säger ja bara för bilderna är hemska, men Eve är alltid snygg!)


bild från VIP. (inte sååå bra)

bild från Kalas. (liiite bäättre)


SOV GOTT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0