VIMMEL@KALAS

God afton.
blev en lång, stressig dag..

as mycket att göra på jobbet, (blev jag lurad?) verkligen AS MYCKET. och vi var 2 pers.. najs, NOT. hmm.. sen stressade jag mig upp till Kajsa. lite halv läskigt att åka dit själv första gången. ahahaha. men, det gick bra och jag kom fram levande..
fixade hennes hår, har inte sett resultatet men hon skrev att hon blev nöjd.. najs!
sen hämtade Adde mig. vi gick och käkade kina bufé på >Dragon Palace. så jävla najs. sedan gick vi på bio..
Wolfman..
läskigaste filmen på länge alltså. fan ja satt på hel spänn och krampade om Addes arm hela filmen. haha, men den var AS bra. :D haha. helt klart värd att se. :)

imorgon börjar jag tidigt, men ska upp ännu tidigare då ja ska vara lite barnvakt :) lilla Alwa är här. pluttan<3
så, jag ska sova nu. men slänger upp vimmelbilder från igår på kalas.
vi hade så JÄVLA kul. insane. det var galet, alkohol, dansgolv, sköna människor och bra musik. kan det bli bättre? nääh.. Ah, as najs iaf. så här kommer bilder. :) (Malin, här kan du ta dom du som inte vet vart du ska leta)

GODNATT! :)


jag och Adde. ♥

Eno och Malin.

Oskar

Jag och Malin, :)

Jag, Adde, Oskar, Eno och Malin. (sjukt sne bild?)

Oskar, Eno och Malin

Malin, Jag och Adde. (eliten?;) haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0