WEDNESDAY

Godmorgon!!

är sjukt trött idag, kunde inte somna igår.. har nog ställt om mig när ja varit sjuk.. det suger!
dock så känns det som (peppar peppar) halsen är bättre. kanske bara var lite halsont. men det hurrar vi isf för iaf, .) ingen utomjording här inte, ;) hahaha

sitter och försöker föra över dagens outfit bilder till datorn, men varenda gång jag är lite streassad så fuckar den ju upp dig. irriterande som faan!
får se om ja hinner, :P

vet inte om ja kan blogga mer idag.. jag jobbar ju lunch och kväll, men som ja skrev igår, så vet ja inte om ja får rast mellan breaken eftersom Carro är ledig. det beror väl på vilka som jobbar.
får ja rast har ja ju all tid i världen. men annars jobbar ja nonstop fram till 21 tiden (ca) ikväll. och då blir det svårt att blogga kan ja lova!

men, ja ska se hur det blir, hinner jag så hör ni mer av mig, annars så hörs vi väl ikväll i guess, :P haha.
btw, imorgon är det löning och jag är as glaaad! =)

nu ska ja kila.. (blir nog inga bilder, sry!)
men vi hörs.. ha en bra dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0