WOOOHOOOO

God afton, :D

deet blev inte riktigt som jag tänkte igår, :P
jobbade, gick på stan med min älskling sen Kajsa med, :) sen jobbade jag kväll, det var totalt värdelöst.. det kom 1 person, (han köpte med sig pizza hem) så vi stängde kl 8..
jag, Julia, Savvas och Sami gick till Villa Romana och delade på en flaska vitt och lite oliver.. hur najs som helst. sen åkte jag hem, han inte mer än komma hem, kika lite på tv, var på väg in i duschen så ringde mamma...
"VILL DU MED UT OCH DRICKA ÖL!?!?!?!" ehm.. då var kl halv 12.. hon slutade 12. på natten nu alltså. men men, vi fick skjuts av mammas chef, drog in, satt på Terassen och drack 2 riktigt goda drinkar var. riktigt mysigt och jag är glad att ja följde med. lite tid själv med mamma, :)
vi kom hem 3 inatt..

sen idag vaknade jag, åkte direkt till donken för frukost, sen var det borta match i Bålsta för Adde och grabbarna. matchen ska vi inte prata om.. men ja hade trevligt. busade med Emma-Louise.. ja, svärfar med familj kom och tittade också . :)

nu är vi hemkomna.. käkade mat, hoppade in i duschen, och nu sitter ja här.
ska snart öppna min flaska vitt, tagga till lite, fixa mig iordning. sen förfestar vi här. sen blir det Uppsala för hela slanten. jag, Adde, Malin och Micke.. (vad jag vet?) haha. kommer bli AS bra. :)

så, ska fixa mig nu. ska försöka hinna med lägga upp bilder på hur ja ska se ut sen, :)
hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0