BORING-I-KNOW..

jag vet att min blogg blir fruktansvärt tråkig om dagarna nu. ja kan inte göra så mkt.. jobbar mestadels, och sedan sover ja typ.. är helt slut om kvällarna när ja kommer hem. om ja ens kommer hem tidigt.
så, ja ville bara be om ursäkt för en tråkig blogg, ja ska försöka piffa till det, :)

godmorgon förresten, :)

mamma och jag ska snart åka. hon ska köra mig till apoteket. som ja skrev igår så tappade jag min astma medecin på tåget, så ja behöver åka ner och köpa en ny.. suck.
sedan ska ja väl bege mig mot stationen. tar första bästa tåg som går. tänker inte riskera att bli ståendes i timmar. (dvs, om det ens går något tåg...)

jag älskar snön. det är bäst. och jag älskar vintern! men, jag gillar inte att behöva oroa mig varje morgon om jag tar mig till jobbet. oroa mig att ta mig hem från jobbet. stå i ett fullpackat resecentrum och frysa ihjäl medans tågen inte kommer..
så fort det kommer lite snö här nere så blir det ett totalt kaos.. både i biltrafiken, tågtrafiken och överallt annars.. men hallå? det är lite snö.
det var som vintern i ettan då jag och Kajsa var på bio i Kista. sen slutade tågen gå.. okej. mamma och Janne skulle komma och hämta oss. det tog dom 4 timmar (!!!!) (i vanliga fall tar det 30 min) bara för alla lastbilar, bussar och även personbilar stannade längs e4an och gick (GICK!) vidare. inte okej.. usch

inget av detta är okej..  =/

så, nu ska ja ge mig ut på äventyr och se om man kommer till jobbet idag eller inte.. suck.


hahaha, ja ser ut som en rånare.. idag kör vi på stickad tröja med hög krage och mössa!


lite söt iaf? :)

ha en bra dag babes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0