DUBBEL-PASS-IDAG

Godmorgon sötnosar. :)

efter några timmars sömn så har jag vaknat nu. igår såg vi på American Pie - The Book Of LOVE. den var as bra! haha. skit rolig..
sen somnade jag direkt efter. hihi (a)

idag har ja 2 pass att jobba. först mellan 11.30 till typ 14.00-15.00 :P
sedan vet ja inte om ja åker hem eller är på stan, sen jobbar jag mellan 18.00 till typ 20-30 någonting :P

får se hur jag ska orka detta.. sov ganska dåligt inatt, vaknade mycket. usch. vet inte om jag blir kvar på stan med syster mellan passen, eller om jag åker hem. finns ingenting att göra på stan om man inte har pengar, men blir lite stressigt att åka hem också.. uscha.. så, ja får se.

nu ska ja göra mig iordning. kanske hinner skicka upp någon bild, annars mmsar ja sen, :)
vi hörs senare,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0