FINALLY-AT-HOME-IN-BED

Hejsan kära ni!

nu är jag äntligen hemma..
jobbade idag en massa. först mellan 11.30 - 16.00. sedan mellan 18.00 - 21.00. KANON.
min första kväll och allt gick kalas bra. känner mig riktigt stolt (spec då man fick en massa beröm från chefen). åkte sedan vidare mot alsike och hem till Eve och Adde. drack en god Bacardi Razz drink, lite baileys caramel. umgicks och sa hej då till deras pärla (Evo 7a) som såldes.

mamma hämtade mig och nu ligger ja i sängen och ska sova.
får se om ja kan sova ikväll.. Adde är på fifa- (men mest alkohol?) kväll i väsby med grabbarna. dom var en aning rund under fötterna när dom ringde, =P sötnosar!

jobbar imorgon igen från 12.00 och fram till typ 14.00/15.00. najs.

CASH IS KING!

nej, nu ska ja försöka få i mig en dos sömn.. måste dessutom vila mina ögon.. Eve och Addes katter irriterar dom.. haha.

imorgon (innan jobbet om ja hinner) så ska ja presentera er för ett nytt favvo band, :) ett band som mina kära far ringde och tipsade mig om idag, :)

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0