FLYTTA-BORT-I-NÅGRA-DAGAR

som sagt så ska inte jag bo hemma i början av denna vecka.. Söndag, måndag, tisdag och onsdag ska vi bo i Enköping.. eller ja, Lillkyrka närmare bestämt.. typ 10 (med bil) utanför enköping, :P
vi ska vara hundvakt till vår älsklings hund Texas.

han har inga ögon, odm har blivit bort opererade av olika anledningar.. jag lärde känna Texas med ett öga, men på min student förra året (känns helt sjukt btw, tiden har gått fort) så hände det en olycka med det sista ögat, och det fick också åka..
men, han är precis som vanligt förutom att han inte ser. världens mysigaste vovve!

om ni vill läsa hans historia och hans liv så har han en blogg. :) läs den HÄR!
den är riktigt underhållande, ;) haha.

så jag kommer pendla med buss dessa dagar.. känns spännande om jag hittar? :S haha. läskigt. men det ska väl gå bra hoppas jag.

så, nu måste jag packa inför trippen. vi åker vid halv 8 imorgon bitti nämligen, =P
hörs sen. :)

bjuder på en bild på Texas från hans blogg, :)



det ser ju bara ut som att han blundar. charmtroll <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0