FRIDAY!

och jag kunde inte vara lyckligare..
ska iväg och jobba nu, blev lite försenad nu på morgonen så hinner inte skriva så mycket.. :/
filmen igår var bra, men inte alls så bra som jag trodde.. men riktigt bra! men, boken är (som alltid?) bäst.

skulle vilja säga att "åh sista dagen att jobba denna vecka, skööönt" men det är ju inte sista dagen. ska ju jobba imorgon natt med. haha. jaja, jag berättar mer om det sen, :)

nu ska ja visa er dagens outfit, sen drar jag =)

ha en bra dag!


ett helt vanligt svart linne... (på grund av att ja ändå byter om till en svart Spendrups tshirt sen så orkar man inte alltid klä upp sig för jiobbet)

ljusblåa jeans, "trasiga" från rean på gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0