I-GOT-IT

jag fixade det!! efter mycket om och men och fix hit och dit, så funkar mitt program mellan mobil-dator igen, :) jippi!
dock till min sorg insåg jag då att ja hade inte så mkt bilder på telefonen, :S endast några (helkassa) bilder från min utgång med Anna och Malin. ahhaha. men, ja visar dom iaf, ;)


Anna, ♥

hahahhaa, Malin ♥

Vi träffade på Fanny på bryggan med, :)

jag var ju tvungen att fula mig med, x) OMG., men bjuder på den, ;)

hahahahahha, snyggingar!!!!

hotties, ;)

love you guys. ♥


hahaha. det var det det.. nu ska ja kika lite i vad ja ska börja läsa för bok, :)


Kommentarer
Postat av: Fannii

hahahahaha faaan vah heta bilderna vart XD "Or Not". Haha vi kanske lyckas bättre nästa gång ;P <3

2010-01-27 @ 17:06:20
URL: http://somethingornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0