LONG-DAY---SO-LONG

godkväll sötnosar.

det blev inget mmsande idag. hade inget roligt att mmsa..
jobbade lunchen, helt okej med folk.. sedan vart det break och jag ovh Eve drev runt på gränby. hon shoppade lite, jag shoppade inte alls. suck. hittar verkligen ingenting i någon affär dessa dagar, =/ tråkigt.

jag som verkligen vill hitta en ny outfit inför min födelsedag.. :(

sen tillbaka till jobbet för ett kvällspass. helt okej. as lite folk, men det var skönt för ja har haft en frktansvärd huvudvärk hela kvällen, :/ usch.
stängde vid 21.00 så åkte direkt hem. tittade sista halvan på Rockstar. as bra film!!! och nu ska ja sova.

krypa ner under täcket och bli lite varm. fryser as mycket.. det är ju skitkallt ute, men ja är verkligen frussen nu, inte alls skönt!
och så ska ja sova. så länge ja kan innan ja ska upp för att åka med Eve till gränby (hon ska byta väskan hon köpte idag, trasig) sedan blir det dags för ett lunchpass på jobbet. hoppas på en kort dag. vill vila ut..

så, jag hör av mig imorgon bitti. sorry för en tråkig fredag, inte meningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0