OH-WHAT-A-NIGHT

det där med "hör av mig imorgon bitti" var väl lite och ta i kanske.
med tanke på att ja legat och sovit i omgångar så näääh. inte orkat blogga, inte orkat datorn alls.

ja, det vart väl en hel del dricka igår. först en massa vin hemma hos Anna, och sedan en massa öl nere på bryggan. ojojoj. avslutade med en kopp kaffe hos Anna innan mamma kom och hämtade mig.

jag hade SUPER kul igår. verkligen as roligt. vi träffade på en massa folk, sjöng 2 låtar på kareoke scenen (jag och malin..) drack en massa och pratade en massa. vinglade runt på dansgolvet. ah jag vet inte allt vad vi gjorde. vi var överallt och ingenstans samtidigt.. hahaha.
men kul som satan hade jag. och vi kom överrens om att vi borde göra detta oftare.

tog lite bilder med mobilen, men vet inte riktigt hur dom blev. återstår att se lite senare.
nu ska ja vila lite till (hihi,) och äta massa onyttigt..
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0