PARTY-ON-THE-DANCEFLOOR

Hejsan igen..

hur var eran dag idag? min har hittils varit väldigt rolig, och vääääldigt tråkig.

riktigt rolig för att vi fick främmat från Väsby. gamla vänner till hela familjen. (släkt, bgv, ni vet..) så det var ritkigt roligt att träffa dom igen. tråkigt dick att inte äldsta dottern kunde komma med. men iaf, så var det jätte trevligt. :)

sedan har dagen varit tråkig, bara för att.. alltså, ja ville ju göra något. hitta på något riktigt skoj med några polare eller vad som helst. men ingenting hände ju.. skit segt, verkligen ur trist..
så nu sitter jag helt uttråkad i sängen, och ingenting att göra.! fan också..

om Eve hade varit hemma nu, då hade jag tvingat med henne på en utekväll med mig. förmodligen hade hon vägrat, eftersom hon hade jobbat imorgon.. fan, då sprack det med.. ingen som är ledig imorn som vill gå ut med mig?? och dessutom vet något sett att ta sig hem, eller har en sovplats över??? =( vilken skit..

så, förmodligen kommer jag vara bitter hela kvällen. speciellt eftersom den person jag skulle hittat på något med, bara är grinig och inte vill göra annat än ligga i soffan och pilla i naveln.. suck.

vet ni vad jag kan göra?? jag kan göra en ny header, nu har jag ju nytt material eftersom ja plåtades i söndags. naaajs. men sen var det bara det där med fantasin till headern också.. ååh. vill verkligen inte göra något psykist idag, bara göra något galet och kul!!!

tipsa mig? ring mig om ni kommer på något.. please????

ja ja, ska väl inte sitta här och gnälla.. lika bra att försöka göra något..
söka jobb kanske.. eller iaf leta om det finns något..

hörs sen babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0