TODAYS-WORK-AND-OTHER-SHIT

Hejsan hoppsan ute i kalla sverige, :)
har ni alla haft en bra dag??

min var helt okej faktiskt, åkte till jobbet smidigt och smärtfritt.. jobbade på fram till kl 3. var lugnt och inte alls mycket folk. rätt skumt folk idag, men det är alltid kul! haha.
sedan promenerade jag på stan. letade efter en helsvart tshirt till lördag (då jag ska provjobba) helt sjukt att man inte äger en enda helsvart tshirt.. hahaha
men iaf, så hittade jag en. hittade även en helsvart bh på H&M som satt bra. så jag slog till. inte ofta det händer liksom.. haha, så det var värt det.

träffade sedan min älskade vän Kajsa. så gick och tog en fika med henne. händer ju inte allt för ofta att man ses sen studenten, så det var ritkigt trevligt. saknar den bruden så fruktansvärt.. hon var den som alltid gjorde mina dagar förut. men ah, det får vi se till att ändra på. (att ses mer alltså)

nu är jag hemma, ska ta lite käk och sedan slå mig ner framför en film., :)
vi hörs sen babes, :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ses oftare? JA tack! :) <3

2010-01-07 @ 20:14:48
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0