UPPE-MED-TUPPEN

ojojoj, det blev inget inlägg igår, förlåt för det..
men alltså, jag skulle ju sitta uppe ett tag, kika på 90210, blogga lite mer, och ah, sånt allmänt.. men, så ringde fia och jag blev tvungen att jobba idag (av skäl jag inte ger ut här) så, jag slänge mig i säng för att försöka somna direkt.. vilket var sjukt jobbigt eftersom ja var så pigg... men ah,
så låg det till, och nu är jag vaken suuuper tidigt för att åka och jobba..

åker med mamma och några vänner till henne, dom ska in till IKEA, så åker med dom dit, och tar sen bussen ner på stan. så slipper ja gå ner tiill tåget här iaf. lite mindre kyla! (Y)

iaf, jag hör av mig när jag slutat.. men här kommer bilderna jag skulle visa igår, :)
ha en super bra dag!!



sa ju att ja hade damp igår?



ja hade iaf kul med mig själv framför datorn.. ja roade mig ju iaf? x) hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0