A-VACATION-COMING-UP

Goddag allesammans, :)

igår morse innan jobbet försökte jag blogga, men min dator stängde av sig själv (den ska ha en makeover och bli tillfixad!!) och jag vill inte mmsa så mycket, det kostar ju satan att mmsa hela tiden..

men idag fungerar den typ som den ska :)

igår föddes det 3 nya Mahican's här ute i L-100.. bilder kommer (men dom går inte lägga in på min dator för den säger stop mot allt ja stoppar in i usb-portarna)
så nu är vi lite mer en fullständig klan med Mohicaner, vilket är ett steg uppåt iaf =P
ah, ni får helt enkelt se bilderna så berättar ja mer då :)

idag har mamma och Nellie varit här och myst med oss. fikat i solen, kastat pinnar och Nellie har busat runt med Adrian. han hade super kul :)

ikväll ska jag jobba, men det blir nog inte så länge antar jag.. hoppas inte det. tänker åka hem till mamma sen och hälsa på. min kusin Tobias bor hos dom nu, och honom har jag inte träffat sedan mormors begravning för över 5 år sedan, så det kommer bli riktigt roligt att träffa honom :)


imorgon åker jag och Adde på en liten mini semester. :) enköping och västerås är vårt mål!
enköping för sov/mat-plats och västerås fär Power Meet =D
det kommer bli så jääävla nice, :D fan vad jag har längtat efter detta!

nu ska jag duscha och göra mig redo för jobbet, :) men jag kan höra av mig senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0