LUGN-MYS-KVÄLL

Hejsan hoppsan allesammans, :)

Idag när jag kom hem från jobbet så hade fina Adde städat hela lägenheten. :) sööötnosen min. det enda som inte var klart är mina kläder som han lagt i högar så jag kunde kolla vad som skulle tvättas och inte. haha. min lilla plutt.

Sedan gick jag och la mig på soffan och rååslocknade. hade så jäkla ont i huvudet. men det gick över efter en liten sovstund. :)
Adde väckte mig och frågade om jag var hungrig.. då lagade han mat och vi dukade upp framför tvn och myste. =)

nu ligger han och vilar sig lite i soffan.. jag ska väcka upp honom om en liten stund.
Han ska iväg ikväll en stund. Bilträff i uppsala (som varje söndag)
jag orkar verkligen inte följa med.. känner mig så sliten idag, vill dessutom spara lite på rösten. försöka iaf. men han åker in en stund själv. då tänkte ja fixa klart sovrummet och sedan göra något härligt för mig själv :)

sen blir det filmmys när Adde kommer hem. bara ligga och kramas i soffan. we need it!

jag ska berätta om helgens bravader sen tänkte jag :) men tar det när Adde åkt :)
så vi hörs sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0