MOVIE-WITH-MYSELF

Tjolahopp..

jag halvligger här i soffan och The House Bunny började just på en av tv1000 kanalerna. det är en helt okej film faktiskt. riktigt highschool. haha. så, den får rulla medans jag sitter här och funderar på livet..

är sugen på att göra mig lite finare naglar, men orkar jag? jag vet fan inte..

helt ensam i huset är jag med.. (eller ja, kanske några av de andra grannarna man inte känner är hemma, det vet jag inte) men av alla vännerna, är ingen hemma. det är rätt tyst faktiskt :P haha.

min röst är inte bättre, snarare sämre. jobbar långpanna imorgon, men sen så är jag ledig på tisdag så jag hinner vila upp mig. jag hoppas det iaf, :)

jag skriver lite senare.. nu blir det popcorn och saft till filmen, :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0