8-MÅNADER-♥

Idag är det 8 månader sedan allt hände, men det är fortfarande lika overkligt som då. det känns fortfarande som att det var igår.
Jag mår dåligt över det som hänt , men jag kan inte förstå hur mina kära kusiner, eller farmor mår. det måste vara en miljon gånger värre än för mig.

Du var min bästa vän sedan jag var liten. Du var min idol, mitt allt. Jag avgudade dig.
vad hände? kan vi bara få ett svar, ett avslut..

vi saknar dig så mycket att det gör ont. det gör ont hela tiden. dag ut och dag in.
vi älskar dig. hur kunde något gå så snett?

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. det jag känner går inte att förklara. du är älskad, du är saknad. det är smärta. allt jag kan säga, smärta.. smärta att inte veta något. att bara undra, fundera, tänka.
tänka på allt som kan ha hänt. jag orkar inte det.

Jag älskar dig Bissa.
du var mitt allt som barn. du fanns alltid där för mig. du var den jag gjorde bus med. eller den som inte skvallrade för mina små bus. du var den jag skulle gifta mig med när jag blev stor, du var min dröm.
kan du ge oss några svar. något att gå på? vi vill bara veta. för ovetandet är det värsta, att inte riktigt helt 100 veta om du är borta eller inte..


Jag älskar dig Bissa, jag kommer alltid göra det ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0