A-GOOD-DAY-?

Godmorgon..
var just på jätte bra humör och skulle skriva om vilken bra dag det här kommer bli, så får jag ett sms..
"första lektionen idag är inställd. /M"
det betyder att jag hade kunnat sova i typ 2 timmar till.. åååh..
kanske ska gå och lägga sig i hängmattan inne i poolen, där är det ju varmt, :P haha

nej, självklart är det skit irriterande, men det förstör ändå inte min dag..
jag vet inte varför, men idag är jag på super bra humör. det är inte direkt någonting speciellt som händer idag, jag har ingenting planerat, men allt känns kanon bra!
solen skiner, jag är glad och jag hoppas bara att dagen går fort så man kan åka hem, :D haha.


igår eftermiddag när ja kom hem (och hade stått ute med Robin och Matte ett tag) så somnade jag. jag gick och la mig i sängen för jag hade en sån sjuk huvudvärk.. usch. Adde sov också, han mådde inge bra.
det blev en sen middag, lite tv. sen sängen.
Adde somnade direkt och snarkade som en gris.. idag är han hemma, usch stackarn han är verkligen riktigt dålig :S
men jag såklart, jag kunde ju inte somna.. låg och stirrade upp i taket i typ 1½ - 2 timmar.. det gick bara inte, jävla skit. så jag är fan riktigt jävla trött idag.. usch.

nej. nu är det dags att vakna till lite, kanske ska gå och köpa mig en kaffe på fågelsången? =P
vi hörs sen iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0