A-RESTART-OF-MY-LIFE

Hejsan hoppsan och god afton :)

nu känns det som att jag är tillbaka på riktigt.. jag har haft en seg bloggperiod, men jag har inte haft lust med mycket.. arbetslös i nästan en månad och inte haft känsla för något mer än dega.. haha.

men, från och med imorgon så börjar jag jobba igen, på Panini igen.. känss roligare då man faktiskt får umgås med folk igen.. på förra jobbet gjorde jag ju inte speciellt mycket, riktigt osocialt. usch.
men nu känns allt bra igen :) så jag tror jag kommer ha mer glädje till att jobba..

nu ska jag hoppa i säng, ville bara skriva lite :) men börjar ju som sagt jobba igen imorn, så nu blire soooova. haha. hoppas alla haft en bra midsommar helg så hörs vi imorgon :)
jag ska berätta om min då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0