BACK-FROM-MY-GRAVE

Hejsan, godmorgon och välkomna tillbaka xD hahaha

jag börjar bli betydligt friskare.. det är bara den sista skiten som tar fööör lång tid på sig att försvinna.. ledsen för ingen uppdatering, men jag har inte orkat med någon/något..
har legat i feberfrossa hela veckan, uppsvullen hals, ingen röst, konstant hosta och snorig näsa.. it sucks.

men, som sagt nu är jag på bättringsvägen och orkar sitta vid datorn längre tider..

btw, är det bara jag som fullständigt ÄLSKAR att dom visar alla Rocky filmer på 3an om kvällarna??? :) jag är helt tagen.. finns fan inget bättre än det.. det skulle vara Rambo då, haha som det Sylvester Stallone freak man är xD

nej, det blir inte längre än så just nu, ja ska lägga mig ett tag, hostar så det gör ont just nu..
vi hörs sen gullungar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0