HEJ-JAG-ÄR-14-IGEN

Hahaha, shit vad kul jag här för mig själv här i min ensamhet...
jag sitter på youtube och lyssnar på musik som bara ger minnen (hemska och bra) från sommrarna när man var en liten skit.. den sommaren vi var i bgv och hängde med grabbarna från stugun hela tiden. åkte epa och drack öl och var coolast i hela världen!
sommren när vi hade hemma fester och var så jävla coola fast vi inte hade dricka, när krille tog gräsklipparen och puttrade runt, jenny var skit arg och jag, carro och elli bara stog med kameran och var skit ego och fotade oss själva/varandra..
sommaren när vi åkte till stugun skit ofta endast för att sitta och titta på "Not another teen movie" 7000 ggr om dagen, röka på någons balkong och fortf vara skiiit coola.
sommaren när vi gick på yran, bodde 5 tjejer i en liten etta, en toa. en spegel. när vi drack för mycket öl, när killarna från sundsvall sov i en lekpark. när lillen skulle ha in oss i öltälten, när vi satt bakom tivolit och lekte ännu mer coola.
alla sommrar som vi åkte in till östersund, gick omkring, shoppade, hängde i badhusparken och allt åt på kebabhouse, flörtade med grabbar och var sten tuffa..

alla dessa sommrar med mina kära vänner. alla minnen från vår uppväxt ihop. alla sjuka saker vi gjort tillsammans. alla saker vi trodde vi gjorde bra, när vi själva tyckte vi var skiit coola och rå häftiga.

musik kan göra mycket helt enkelt. ge tillbaks minnen från sånt man hade glömt.. musik är bra.

jag saknar er tjejer.. allt skit vi gjorde tillsammans, men det var ändå alltid vi 4. vad hände? tyvärr flyttar man runt hela tiden och man byter liv.. men vi kommer väl ändå alltid vara vi?

tjejer, ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. glöm aldrig det. jag älskar er ♥


Jenny my love ♥


Carro my love ♥


Ellie my love ♥


Jag, Jenny och Ellie ♥


Jag, Carro och Ellie ♥

darlings ♥

Sådär ja, haha. en liten minnestripp här, :)
nu ska ja kika igenom fler bilder.. vill ni se mer från vår galna tid? ;)



Kommentarer
Postat av: Ellie

Underbara du! :) Vilka härliga tider det var! Saknar det :( <33

2010-06-03 @ 22:30:33
URL: http://cexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0