I'M-A-BAD-BAD-PERSON

God afton..

jag känner mig verkligen hemsk, jag skulle börja blogga igen sa jag.. men jag vet inte, känner typ ingen mottivation.. är det någon som ens läser? släng in en kommentar om jag ska forts blogga eller inte.. tack!

tänkte iaf försöka ge mig på ett inlägg nu..
har legat ute i solen hela dagen med mammsen, så orkade inte blogga förut idag.

mamma kom hit vid halv 1 tiden, med Nellie också.. :) hon hade köpt fika, kaffe och cola. så vi myste lite inne först, bjöd ner Emelie en sväng med.
sedan tog vi på oss bikinin och gick ut i solen. låg och stekte, snackade massa skit och busade med Nellie hela dagen. Adde kom hem och joinade oss lite till och från, men satt mest inne framför fotbollen, haha =P

Helgen var helt underbar btw, hade så jääkla roligt :) det kommer lite bilder längre ner i detta inlägg. :)

det känns som att jag är påväg lite upp igen.. får svar från Arlanda om jobb nu i veckan, om inte annat så börjar jag nog på Panini igen typ redan nästa vecka.. det känns väl sådär att gå tillbaka till ett jobb, men jag kommer att fullständigt ÄLSKA att jobba med Pauline igen :) det saknar jag riktigt mycket..

Idag fick jag mitt lönespec hem också.. (eller ja, hem till mamma? :S men syrran öppnade det åt mig) och jag kan säga att jag typ jublade av lycka. helt otroliga siffror var det. jag är riktigt nöjd :)

ikväll blir det bara att ligga framför tvn och ta det super lugnt. känner mig riktigt seg.
vi vart bjudna på middag hos Eve och Adde där vi fick bacon inlindad fläskfilé gryta med ris. och glass till efterrätt.. satan vad trött jag blev efter det.. så ja, soffan blir det. men funderar nästan på att ut och springa av mig lite fett man fått i sig den senaste tiden.. (tror att jag är beroende av chips nämligen...) usch.

nej, nu ska jag bjuda på lite bilder, så hörs vi kanske senare :)


hela gänget i Tallinn.. kan ni se mig? ;)

glad jag ;)

Jag och Björn :) (Addes pappa)

glad Adde ;)

Jag och Adde, :)

Adde och pappsen ;)

Adde och jag i hytten :)

Tina och jag :)

Jag vid båtens bak ;)

Första bilden är det en estlänsk kille som tagit som ja fick från en hemsida :) dom andra bilderna är från Tinas kamera. jag hade bara mobilen med mig, ja ska visa er bilder därifrån med, :) men än så länge får ni nöja er med detta. ha en kanon kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0