SHOPPING-DAY

Goodmorgon allesammans :)

Idag är det ännu en perfekt dag med vädret ute, :) så jag hoppas verkligen det håller i sig inför imorgon. härligt med en kanon midsommar :)
idag är hela dagen fullplanerad, eller ja. iaf för Adde. haha.

jag ska ta bussen till statoil i Knivsta nu vid 11 eller vid 12, han ringer när han är på g hem.. då åker vi in till Uppsala.. först en massa bil butiker för Adde skulle köpa en massa saker som behövdes till bilen :P och hämta vissa saker som han hade beställt som har kommit :P
sedan åker vi till gränby där vi ska shoppa lite. Vi ska köpa födelsedagspresent till Mamma som fyller år imorgon, vi ska gå på systemet inför imorgon, vi ska shoppa lite kläder till mig, :) hihi. eller ja, jag vill det. vi får se om jag hittar något där uppe :)

sen direkt när vi kommer hem, så ska Adde åka ut till garaget i Lagga, så jag blir solo hemma ikväll.. funderar på att sätta mig och göra nya naglar. känner att ja vill vara super fin imorgon, så man kan ju fuska lite med försöket iaf ;) haha, det är väl inte fel?

nu är det dags för mig att dunka lite musik, sminka till mig lite, leta fram något att ha på mig, och sedan vänta på att Adde ringer och säger att jag kan åka :)
så vi får se om ja hinner blogga mer eller inte, men vi hörs senare :)

ha en kanon dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0