SHORT-DAY-?

Godmorgon allesammans, :)
hoppas ni sovit gott! det har jag, :)

jag hade en bra morgon, hade gott om tid på mig, tog det lugnt. myste lite i soffan och mådde allmänt bra. begav mig mot bussen i god tid, :P
dock var bussen försenad i typ 5 minuter så vart lagomt stressad när ja sen satt på bussen. men hann till jobbet i tid iaf. =P

idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut..
de 3 sista lektionerna är inställda, men tydligen så ska skolan utnyttja lokalerna här iaf, fattade inte så mycket. men tydligen så skulle jag få sluta tidigare iaf, :)

jag ska upp på stan en sväng innan jag ska hem också..
gå på guldfynd och lämna in Addes ring.. sedan ska jag gå på apoteket, sen så ska jag till panini och gratta Sami :) han ska få en blomma av mig :D (jag fick ju blommor av han och rebaz när jag fyllde år) haha.

idag blir en ensam dag har jag en känsla av. känns som inte en människa är vaken eller vid datorn, :P hoppas då att dagen flyger förbi snabbt säger jag bara! haha.


hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0