THE-ALIEN-MAY-BE-BACK-?

Kommer ni ihåg min lilla alien? den jag hade i halsen vet ni?
jag tror nog fan den är på väg tillbaka i mitt liv..

har inte direkt saknat den, men den verkar ha saknat mig. aj då..

blir inge mer blogg, och ledsen att det inte blivit något i helgen. men jag mår skit. febern går upp och ner. halsen växer och blir bara större, eller ja, "min" alien utvecklas..
imorgon bitti ringer jag vårdcentralen, kollar vad dom säger..
sedan ska jag sova.. sova, sova, sova. vila ut mig. sova bort min alien? haha.

nej som sagt, får se vad vårdcentralen säger..
hoppas ni alla haft en kanon helg!!!


Kommentarer
Postat av: p

miss u

2010-06-11 @ 15:58:58
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0