THE-FIRST-DAY-OF-AN-OLD-LIFE

Goodmorgon, :)

det känns riktigt tungt att vara uppe såhär tidigt kan jag säga.. vill ligga och sova. sova hela morgonen sen bara flytta ut mig i solen.. usch :(
jag tittade på vår termometer som sitter i fönstrett vid köket (i skuggan) och den stod på nästan 20 grader!! men det kan väl inte stämma??? 20 grader redan kl halv 9 på morgonen??!! jaja, skönt isf :)

idag jobbar jag halv 11 - ca, 14 tiden.. får se vad som händer då.. antingen åker jag hem, eller så vandrar jag upp till en park i stan till Pauline och Fia.. :) vi får se helt enkelt hur jag mår när jag jobbar klart. =P

eftersom jag inte jobbat på ett tag så är ja en aning nervös, :P känns som ja typ tappat allt helt om hur det fungerar där. men som tur är så jobbar jag ju med underbara människor så det blir nog lugnt.
men jag hoppas verkligen på en lugn dag så jag kan få komma in i rutinerna helt innan stressen kommer =P haha.

nu ska jag bara packa ner bikinin, shorts och ett linne i väskan (kör på leggins och så nu så jag kan jobba i det..) men packar ner resten ifall ja beger mig mot Pauline och Fia sen, då vill ja ligga i bikini och shorts iaf. specielt om vädret fortsätter såhär :) hihi.
älskar solen, värmen.. och allt som kommer med den. underbart!


nej, nu ska jag fixa det sista innan ja måste gå mot bussen.. men jag hör av mig under dagen :)
ha en super dag gott folk :)


bild från valborg.. dags att lägga in lite nyare bilder tror jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0