WOOOPSIE

hihi, det gick inte så bra med bloggandet idag (A)

jag låg ute i solen hela dagen, Robin joinade mig när han hade vaknat ur sin "norge-dvala" haha. vi låg och stekte i solen, tog en promenad till Ica, sen kom Adde hem. vi kikade en massa youtube och Robin lånade internet av oss. sedan somnade jag och Adde en stund på soffan, vaknade gjorde mat, Robin kom ner och fixade Addes mohican.. sedan hamnade halva huset här.
vi åt chokladkaka och glass, satt ute och myste i det sista av solen. sedan tittade vi alla på film.

nu har alla gått hem till sig, Adde gått och lagt sig. och här sitter jag..
kan fortf inte sova på kvällen. jag är sjuukt trött, helt tung i hela kroppen, men jag kan inte sova. ligger bara vaken och stirrar. funderar på allt mellan himmel och jord. jobbigt, som faan.

mår lite halvdåligt, så det här blir mitt godnatt inlägg.. orkar itne sitta vid datorn.
jag hör av mig imorgon.! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0