A-SHORT-DAY-FOR-ONES!

Gooodmorgon!

lite halv stressad, ska snart kila iväg mot jobbet.
mamma väckte mig och försökte med att vi skulle ut och skotta fram husvagnen.. HAHA. nej då, men nu på morgonen hann jag verkligen inte, så ja kan hjälpa till lite när ja kommer hem sen, :)

idag jobbar jag endast lunch! JAAAAA :D hahahhaa. för Julia kommer jobba torsdag kvällarna nu när Carro är borta. as skönt, så ja får lite vila..
ska dock sitta kvar ett tag på resturangen, så Pauline känner att det är lugnt.
tar med mig datorn så ja kan chilla lite med den, ;O naaajs!

men, vi får helt enkelt höras sen, för ja måste kila nu.. men, skickar ett mms på mig idag :)
have a lovely day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

A short day for once

2010-03-11 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0