ALMOST-WEEKEND

Heeej pluttisar! :)

hoppas ni alla haft en bra dag. :) det har jag!
det blev inget bloggande idag och inget dator sittande heller för den delen, :P blev en massa annat pysslande efter jobbet. och sedan när ja kom hem åt vi mat och sen fixade vi husvagnen =P
min kära kusin Malin ska låna den ett tag så jag och Janne kikade läget där ute.

nu satte jag igång min dator, satte på musik och städade upp min del av rummet.. ja, den delen med mina kläder iaf. det var bara en stor hög framför garderoberna så man kom knappt in i dom. hahahha.
men nu är det fint, och alla sladdar ligger som dom ska (inte ivägen alltså) och allt skit är undanplockat. :) känns as bra!!

jag skulle hunnit med att sola idag med, men det sket sig. funtar på att göra det innan jobbet imorn. börjar ju trots allt halv 12, :P haha. sen ska ja hinna med att träna också.. suck., får se när det kan bli.. söndag efter jobbet kanske? :P

imorgon är det fredag och heeeeelg! as najs, :)
jobbar iof söndag, men men.. det är bara några timmar över lunch, :P tror det blir lite party i helgen? ingenting som är helt spikat vad ja fattat det, men något blir det iaf. i hope! känner för lite mer party den här helgen kan ja lova! hahaha. är på väg och ska ladda in bilderna från nu i helgen på datorn nu, hahaha OJOJOJ säger jag xD

visar dom om en liten stund, :)
så länge får ni lite blandat med bilder, :)


jag och älskling (Eve) i vipen på Kalas, på min födelsedag ♥

mamma och jag, den där fredagen när vi fick ryck och drog till Uppsala kl 00.00

älskling ♥

Nellie! ♥ hon blir så stor så fort, :) sötnosen!

Adde och Nellie. :) som sagt, hon börjar bli stooor!

Eno och Malin @ Kalas. :)

Älsk @ Kalas. :)

det får bli sista bilden för det här inlägget, :P hörs om en stund. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0