BETALA-KOMMA-IDAG

hahaha, ÄLSKAR det uttrycket. ;) söta Syrian :)

Godkväll allesammans, :)

idag är det löningsdag vilket innebär att det varit galet mkt folk hos oss. :P kvällen var iof lugn som vanligt, men det är helt okej. kom in 2*2 pers och ett sällskap på 7 pers. lungt och skönt efter en hektisk lunch..

nu är jag hemkommen iaf, mamma plockade upp mig på stationen. :) ska snart hoppa in i duschen och sedan sova tror jag. imorgon ska jag orka med mycket! haha.
jobbar först lunch, sedan rast, sedan jobba kväll, sedan krogen!
haha.
men, krogen är ett måste imorgon. eller ja, Kalas är ett måste imorgon. BJÖRN ROSENSTRÖM kommer ju och spelar!!!! älskar snubben, så det kan man ju inte missa! (tur att vi har biljetter då...)

jag ska ju inte shoppa något onödigt framöver, en policy jag gett mig själv. spara pengar till paris och flytten med Adde, :) hihi. men idag kunde jag inte låta bli. hittade en så fin kofta (?) typ.. perfekt att ha lite lätt över en klänning, eller linne, ja till vilken outfit som helst. party som vardag.
det var rea så jag kände att jag kunde slå till. sved inte direkt på kontot iaf så.. :P haha.

ja, det där spännande jag gjorde idag då.. vad kan det ha varit, ;)

jo , det var som så att jag var på arbetsintervju. :) hihi..
Ett jobb som söta Maria fixat till mig. allt har gått väldigt fort, men tänker inte skriva riktigt vad det är förräns jag vet om jag får det. och det får jag veta imorgon :) fort som sagt.. haha.
men, håll tummarna för mig, det ska nog gå bra!!

nu ska jag duscha, kanske återkommer sen, :)
hoppas ni alla haft en bra löningsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0