"CRAZY"-SNOW

God afton kära ni, :)

hoppas alla haft en kanon dag, min har varit helt okej ändå..
i min sk, "rast" så var jag ju då hos Sofia och tittade på när hon flytt-städade sin lägenhet. haha. fast hon gillade att ha mig där som sällskap, :)
kvällen var lugn.. 10 pers sammanlagt, (2 kr i dricks.. suck) men men.. bara bita ihop.
varit en del strul idag som ja inte kan gå in på, men jag löste det efter mycket om och men.. känner mig fett duktig. :) hahaha.

hatar förövrigt detta väder... inte vädret i sig, utan allt detta "kaos" som uppstår av det. åh. varför ska södra sverige vara sämst på kommunaltrafik på vintern.. dom skyller på att det inte finns vinterutrustade tåg eller bussar.. men varför är det inga problem inga problem i norra sverige då?!?!?! usch, hatar kommunaltrafiken trots att jag åker varenda jävla dag.. baah.

nej usch..
nu ska ja ta en varm dusch, sen gosa ner mig hos min underbara pojkvän, :)
hörs sen om ja inte somnar. =)
imorgon ska ja upp tiiiidigt som fan, =P men hörs då isf, :)

PUSSSSSINATT


ge mig sommar tack.. NU?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0