LOT'S-OF-PICS

okej, idag har jag mått som ja förtjänat..
inte alls bakis, inte så.
men så jävla trött, så jävla slut. helt färdig i HELA kroppen.
vad gjorde jag igår?

och seriöst så menar jag att ja inte är bakis.
drack 1 grogg och typ 2½ cider så nej.. inte bakis. men helt färdig.
dansade inte alls mycket heller. var lite på slutet bara,,
haha. det är krävande att sitta i vipen xD

nej, men jag ångrar ingenting. gårkvällen var den absolut bästa på hur länge som helst. alla röjde (nyktra eller onyktra) alla dansade, alla skrattade, alla hade bara så jäääävla kul! ingen var missnöjd efter igår.

blev efterfest efter Kalas stängt hos Eve & Adde, najs som fan. friterade pommes och prat om kvällen. åkte därifrån halv 5 imorse. som sagt. DET VAR BÄST IGÅR!!!

nu ska ja sova, klockan ringer 07.00 imorgon, har lite planer med kära Pauline, ;)
hörs då!


Adde är snygg, Häggis gör värsta minen och jag ser ut som ett mongo! men, man ska väl bjuda på sig själv?

Pernilla, Marcus och Hanna

Adde och Häggis!

Igen. haha. sötnosar!

Samli och Jenny =)

Adde, Jenny och Häggis, :)

Eve <3

Marcus och Pernilla. (JAG FICK MED TUNGAN!!!)

Igen, :) så söööta!

Adde och Häggis.. dom eh, taffsar?

älskling och Eve!

Adde, Marcus och Pernilla i djupa diskussioner..

Häggis och Salmi med? haha

Salmi och Häggis i bilen på vägen hem, :D

Igen, :D

Adde i trapphuset, :P

Häggis i trapphuset, x)

Jaaaa, det var de bilderna det. :P haha. enyoy them, and i'll talk to you tomorrow!



Kommentarer
Postat av: janina

haha nu vet jag vad jag missade när jag satt hemma och bölade och såg melodifestivalen!

2010-03-15 @ 09:30:59
Postat av: pauline

hehe ledig från panini men inte kalas;)



älskar att jobba med dig med.

2010-03-15 @ 14:57:57
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HAHAHAHA roliga bilder, snacka om att man ser ut att ha roligt :D Tack för en rolig kväll ni är ju ett helskönt gäng :)

2010-03-16 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0