MONDAY

Godafton!

gud vilken seg dag detta varit.. :P usch, är det bara jag eller är det verkligen en seg måndag?
vet inte varför ja känner såhär. men det är verkligen sjukt.. usch.

det var iaf en helt okej dag idag.
träffade upp Pauline på morgonen och sötnosen hade köpt en latte till mig som vi tog på vägen, :) plutt<3 sedan gick vi mot jobbet. :) JAAA, Pauline ska jobba hos oss på Panini nu i 3 veckor med mig sen 1 vecka med Carro. det är så att på onsdag åker Carro till Thailand (FUSK) och då ska Pauline jobba med oss, :) sen när Carro kommer hem åker ja norröver i en vecka, så då jobbar Pauline ist för mig, :)

och jag tycker verkligen detta ska bli super kul. jag och Pauline kommer super bra överrens, hon är en super gullig och snäll tjej och vi kommer ha såå kul!

var en skit lugn dag idag, och efter jobbet gjorde jag och Pauline något busigt sådär på en måndag.. vi gick till Terrassen och tog ett varsit glas vin.. :) ja alltså, vi gjorde ju lite jobb med. planerade inför dessa 3 veckor framöver och så.. skrev schema, fixade alla tider, gick igenom allt och lite såna saker. :)
men vad säger att man inte kan njuta av ett glas vin samtidigt? :) hihi

sen nu ikväll så hämtade Adde mig på stationen, ja och mamma kollade premiären av Hollywood fruar sedan har ja och Adde legat i soffan och mysit med lite Ben & Jerry's som min fina pojkvän hade köpt. :) tack gullet!

jag ska nog gå och lägga mig nu, sjukt trött.. imorgon tar jag nog med mig datorn så jag har något att roa mig med mellan mina pass.. =P

så vi hörs imorgon, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0