MY-GREAT-DAY

Godafton kära ni, :)

har ni haft en bra dag? det har verkligen jag! :) (förutom att det inte blev något påskrivande av kontraket på lägenheten, hyresvärden hade inte tid idag, men det kommer!)

slutade 14.10 idag. gick då till Il Gusto och umgicks med Fia och Ida (och Idas klasskompis) tills Fia slutade.. vi hängde lite på 3, fick en super söt mobil"kondom" haha.
hängde lite på panini tills Fia skulle gå.
då satte jag och Ida oss ner. jag satt med datorn och Ida pluggade. :)
var på väg att börja blogga flera ggr men det blev liksom aldrig av, :P haha. kom aldrig så långt som"hej" haha. men men, thats to baad..

när Pauline slutade så begav vi oss till tåget mot Knivsta, som SÅKLART var inställt, (suck) så vi satte oss på bussen. sjukt jobbigt, jag blev typ åksjuk. inge najs..
men, kom fram till Knivsta och mötte upp Eve på Form..

vi satte oss med bokningslappen och datorn, kikade igenom hela paris, hotell och allt vi vill göra.. och, vi bestämde oss. VI KÖÖÖÖÖR!!!!
Det blir alltså Paris 14/5 - 17/5 med Eve och Pauline. kommer bli så otroligt naajs! jag längtar som fan!!

nu ska jag mysa lite med min pojkvän, och snart sova, sjukt trött idag, och imorgon jobbar jag hela dagen, så blir en tidig kväll ikväll!!




JA, vi ÄR galna som fan, så ska man vara ;)
Men, SKÅL för Paris då brudar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0