OH-SATURDAY

Godmorgon!!

blev inget bloggande igår, hade en rätt stressig dag..
as mycket folk på jobbet.. sen så skulle jag gå igenom allt inför kvällen med Pauline. :) var hennes första kväll och är såå glad att det gick bra. :)

idag blir det inte så mkt än vad jag vet..
Häggis och Matilda ska nog bege sig hit snart. får se vad vi gör.. grabbarna ska fixa bil, ja och Matilda kanske fixar hennes hår eller något annat tjejigt, :P hahaha nej men, ah vi får se.

kl 7 ikväll är det match för grabbarna i Ekilla. najs. dom möter FBC så får se hur det går. hör för mig att FBC ligger rätt högt placerade nu, :P hahah.

sen ikväll blir det nog fest hos Eve och Adde.. dom ska ut på krogen sen tror ja, då går vi förmodligen hem. Matilda är ju inte 18 så vi kan inte åka med in, :P men vi kan ha kul iaf, :)

nu ligger jag, Syrran, Emil och Adde och myser på rummet. grabbsen kollar massa bil- & skoterfilmer, :P haha. men det är najs. vi taggar till inför påsk då vi ska uppöver till skoterlandet, (HÖMN) hahaha,.

Igår köpte jag en klänning, :) hittade den på Ronjas blogg.. men hon svarade på mitt mms och förklarade precis vart ja kunde hitta den, så tror itne det gjorde ngt att ja köpte den. hoppas det iaf. :)
har inte lyckats ta någon bra bild, det bästa är väl typ


Så ist lånar jag en bild från Ronjas Blogg. :)


liite suddig, men ni förstår ju ändå grejen xD


men ja, klänningen ser ju inte ALLS likadan ut på mig, denna underbara kvinna är ju så otroligt jävla snygg så ingenting klår ju henne, ;)

nu ska ja hoppa in i duschen tror ja.. eller så fastnar ja i sängen nu.. Adde och Emil satte just på Ruffriders filmen.. najs som fan. nu kommer ja inte kunna slita mig..

FET JÄVLA LÄNK TILL RUFFRIDERS, (så fattar nu vad jag menar med att inte kunna slita mig)

hörs sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0