OJOJOJ-JAG-ÄR-SÅ-LYCKLIG

Godafton kära vänner.

förlåt för en KASS update, men det är så nu. har jobbat och levt livet. umgåtts med min kära vän Pauline, hade en riktig tjejkväll. det som saknades var Eve, men det ska vi ta igen i vår, och i PARIS! haha.
(okej, ingenting är bokat, men vi är rätt säkra!!! Love it!)

sedan så har det hänt en grej som gör mig så fruktansvärt lycklig!!! Jag och min Adde har hittat en lägenhet som vi älskar och fick om vi ville. vi var och kollade på den igår, och idag tog vi beslutet. och nu ska vi flytta! =)
vi har skaffat vårt eget! jag älskar det!

berättar mer imorgon, för nu är jag sååå trött. men det får ni stå ut med, :) hihi.

pussipuss sov gott!!


gammal bild på mig och Adde. älskar dig gubben! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0