OMG..NO-BREAKS-AND-NO-WATER

Hej.
blev en ritkigt tråkig dag. så jävla seg.
ÄLSKAR att jag jobbar med Pauline, men börjar bli jävligt less på jobbet nu. usch..
känns som jag inte gör annat än jobba.
idag skulle ja inte ha någon rast, fick en lite iaf. men ändå, hela grejen? aah!
imorgon jobbar jag också hela dagen, utan undantag imorgon, för då jobbar ja själv,. typ? haha. jaja.

vi har inge varmvatten hemma fick jag just veta. Janne är i Storlien och kan inte laga.. Adde ska försöka, imorgon. hur fan ska man lyckas duscha i ISKALLT VATTEN?!?!?! nej, ja väntar nog tills imorgon hellre. lujtar iaf inte illa än, ;) haha.

vill ha vår nu.
vår med älskade vänner.
jag och Pauline diskuterade detta idag. pengar = många kvällar tillsammans för oss 2!
så najs, båda av oss vill verkligen göra saker om kvällarna. hamna någonstanns med ett glas utav något gott och bara sitta och prata om allt och inget. love it!
det kommer börja nu så fort vi har pengar, men sen när våren kommer på riktigt. när uteserveringarna börjar hoppa fram, då jävlar kör vi baby! ;)

nej., nu ska jag sova.. det är ju en dag imorogn med (suck?) så måste hinna sova lite.
ska in till stan och vara lite sällskap åt en vän på morgonen.. så hörs innan ja åker iväg på det. (TACK PAULINE btw för att du hjälper till att jobba på morgonen då ja ska iväg♥)

sov gott cuties, :)


frukost med Pauline här om dagen, :)

hjärtat!

hahaha, ignorera hur jag ser ut!!!

denna bild är från igår, mackor med lite bland ost och vin med tjejorna! <3

Enyoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0