PARTY-WEEKEND

Gooodmorgon, :)

nu hinner jag inte skriva allt för mycket. ska snart bege mig mot jobbet..
tror inte ja kommer kunna blogga så mycket denna helg. jag och Adde blir kidnappade av Häggis och Matilda för en part weekend. (men också självklart "?" lite innebandy..)
ja ska försöka mmsa så mycket jag kan, PROMISE, :)

ser fram emot helgen, det enda som suger är att jag jobbar kväll ikväll vilket innebär att ja för börja partajja sent.. men men, vad ska man göra. hoppas det blir som förra fredagen, xD haha. stänga kl 8 =) Naaaaajs!
gör lite plats i mobilen nu så kan ta mkt kort i helgen, ^^ (mms alltså) för jag kör även på systemkameran i helgen, ;) as najs. ska försöka få as många härliga part pics. :)

nu måste jag börja bege mig. blir liiite shopping idag med, :) wiho!
hörs senare darlings!


blah blah blah

feel like shit!

hahahha, nu har jag roat mig klart, xD



Kommentarer
Postat av: p

sötnos :)

2010-03-05 @ 12:20:36
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0