TODAY-I'M-WEARING-THIS

typ ingenting speciellt alls.. HAHA!

Godmorgon btw, :)

har inte alls sovit bra inatt, så är sjuukt trött. mår typ illa för att ja är så trött. har vaknat om vartannat hela tiden! :/ så jävla jobbigt..
idag jobbar jag från halv 11 och konstant fram till typ 9 ikväll. suck, orkar verkligen inte.,
ska förbi KALAS sen och hälsa på Pauline! kommer bli skoj, hahaha. hon jobbar ju då där inatt så måste ju sällskapa henne lite, :) (tssss, haha kommer driva sönder ngn...)

nej, så idag har jag absolut inget speciellt på¨mig.. ,men funtar på att byta om jag nu ska till Kalas sen. vill ju inte känna sig som en slashas direkt.  haha. får se hur jag gör, kanske kör på den nya klänningen?

iaf så ska mamma köra in mig till jobbet, så ska umgås lite med henne nu. :)
men mmsar er under dagens gång! :)
have a lovely day!

RIGHT NOW, I'm wearing this...











my face don't stick at pics today.. so this is what you get



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0